Werkwijze

Nadat u uw aanvraag bij ons heeft ingediend, neemt de KlusHeer die het meest geschikt is voor uw opdracht contact met u op om een afspraak te maken voor uitvoering.

Wij werken voornamelijk op uurbasis. Als de KlusHeer u belt, kunt u vragen om een indicatie van de benodigde tijd. Indien mogelijk zal hij een voorzichtige schatting afgeven. Eenmaal ter plaatse kan hij het aantal uren wellicht nauwkeuriger schatten. Tijdens het telefoongesprek kunt u ook afspraken maken over wie de materialen haalt.

Na afronding van het werk vult de KlusHeer de gemaakte uren, reiskosten en overige kosten in op een werkbon. Deze werkbon dient tevens als factuur en wordt door u ondertekend als de werkzaamheden naar tevredenheid zijn afgerond.  Gewerkte uren worden op kwartier naar boven afgerond.

Het factuurbedrag dient binnen 7 dagen te worden overgemaakt naar het op de factuur vermelde rekeningnummer.

Prijsbeleid

Wij werken voornamelijk op uurbasis. Daarbij kunt u vertrouwen op onze kundigheid, vakkennis en het werktempo.

Uurtarief

Ons uurtarief is € 45,00  inclusief 21% BTW. Voor zakelijke klanten geldt een tarief van 39,50 exclusief BTW.

 

We rekenen minimaal twee uur voor per klus. Ook als onze KlusHeer 1 uur bezig is, zal hij 2 uur factureren. U kunt hem uiteraard wel vragen om nog wat extra klusjes uit te voeren om de 2 uur vol te maken.

Materiaalkosten

Over materiaalkosten die door ons worden ingekocht en betaald, rekenen we 15% opslag op de inkoopprijs. U kunt zelf ook de materialen inkopen.

Als u zelf de materialen inkoopt vervalt mogelijk de garantie op de door ons uitgevoerde werkzaamheden. Informeer hier goed over bij onze KlusHeer.  Denk hierbij bijvoorbeeld aan het gebruik van verf van mindere kwaliteit en/of sanitair van mindere kwaliteit.

Bijkomende kosten

  • We rekenen € 20,00 (incl. 21% btw) reiskosten per gewerkte dag.
  • Zakelijke voorrijkosten € 17,50 (excl. 21% btw)
  • Indien van toepassing zullen de parkeerkosten in rekening worden gebracht.
  • Verbruik van klein materiaal uit de kist van de KlusHeer wordt naar verbruik doorberekend.
  • In sommige gevallen moeten gereedschappen en/of stijgers worden gehuurd. Hiervoor zal de huurprijs worden verhoogd met 15%.

Klanttevredenheid

Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij KlusHeeren. Wij streven naar een 100%-klanttevredenheid. Na uitvoering van de klus sturen wij de klant een uitnodiging voor het online invullen van een kort kanttevredenheid onderzoek, zie ook http://www.klantenvertellen.nl/resultaten/klusheeren/. Bent u niet tevreden, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen, zodat we een oplossing kunnen zoeken.

Garantie

Kwaliteit is vanzelfsprekend heel belangrijk bij KlusHeeren. Wij willen dat u tevreden bent! Daarom garanderen we dat wij eventuele gebreken die optreden tot 1 jaar na uitvoering van de klus, kosteloos zullen verhelpen.

KlusHeeren is aangesloten bij de VLOK, de Vereniging van Klussenbedrijven. Dit houdt onder meer in dat KlusHeeren zijn diensten aanbiedt conform de VLOK-Uitvoeringsvoorwaarden. In deze voorwaarden zijn bijvoorbeeld de aansprakelijkheid en garantieregeling vastgelegd.